Bezoekers

Veelgestelde vragen

Heel wat vragen die we ontvangen bij Music Connects liggen telkens in dezelfde lijn. Hieronder vind je per thema een antwoord terug op enkele van die meest gestelde vragen. Op deze manier heb je snel een antwoord, mocht je ook een gelijkaardige vraag willen stellen. We proberen telkens beknopt maar toch duidelijk te antwoorden.

Welke films worden er getoond tijdens BIOSKOOP?

Elke editie heeft zijn eigen films, telkens op vrijdag en zaterdag. Op zondag wordt er geen film vertoond. Dit zijn de films voor de edities in 2019:
Gent, op vrijdag Dirty Dancing (1987) en op zaterdag Back to the Future (1985)
Sint-Niklaas, op vrijdag Ghostbusters (1984) en op zaterdag Top Gun (1986)

Moet ik betalen voor de film tijdens BIOSKOOP?

Nee, toegang tot BIOSKOOP is volledig gratis! Je betaalt geen toegang voor de films, optredens, workshops of andere activiteiten. Indien je extra comfort of catering wil tijdens de film, kan je wel een Full 80s Experience Package aankopen. De verschillende formules kan je terugvinden in onze webshop.

Wat in het geval van regen bij BIOSKOOP?

We proberen ons in de mate van het mogelijke te voorzien om te kunnen reageren op een lichte regenbui. Bij slecht weer voorzien we een tent op het terrein voor de bezoekers die uitkijkt op de projectie en installaties worden afgedekt voor de regen. Er worden ook zeilen voorzien die over het gras gelegd kunnen worden om in het geval van een bui het gras droog te houden. We houden bewust onze ticketverkoop open tot 12u op de dag zelf aangezien mensen nu eenmaal graag het weer in de gaten houden voor een evenement als BIOSKOOP. Je kan dus wachten met je aankoop maar let dan wel op dat de plaatsen niet uitverkocht zijn. Om onze bezoekers hierover te informeren, verschijnt er een melding bij de tickets wanneer er minder dan tien beschikbaar zijn. Het aantal nog beschikbare tickets kan je terugvinden in onze webshop.

Wanneer kan een ticketaankoop terugbetaald worden?

Elke ticketaankoop kan tot zeven dagen voor een evenement terugbetaald worden. Of tickets terugbetaald worden na deze periode van zeven dagen voor het evenement, hangt ervan af of een (deel van het) evenement al dan niet geanulleerd wordt. Als besloten wordt dat ondanks de genomen maatregelen een (deel van het) evenement niet kan doorgaan, worden tickets voor dat deel terugbetaald omdat wij als organisatie de bezoekers geen keuze laten. Een deel van een evenement kan zowel een activititeit of optreden, als een dag of een volledig evenement zijn. Bij een meerdaags evenement geeft de annulatie van de ene dag, niet noodzakelijk recht op terugbetaling van een andere dag. Als besloten wordt dat ondanks bijvoorbeeld een lichte regenbui een deel wel kan doorgaan, worden tickets niet terugbetaald omdat jij als bezoeker zelf kiest al dan niet te komen. Vanzelfsprekend zullen wij wel alles in staat stellen om een evenement te kunnen laten doorgaan zoals gepland aangezien wij hiervoor aanzienlijke kosten maken. De keuze voor het al dan niet laten doorgaan is dus zeker afhankelijk van onze persoonlijke en professionele mening. Wat voor jou een reden tot annuleren is, is het voor ons misschien weer niet.

Wordt het volledige bedrag van een ticketaankoop terugbetaald?

Nee, bij terugbetaling van een ticketaankoop worden de gemaakte verwerkingskosten afgehouden. Dit omdat je als klant gebruik hebt gemaakt van de online bestel- en betaaldiensten die Music Connects aanbiedt, ongeacht of een ticket later al dan niet wordt terugbetaald. Deze verwerkingkosten worden door ons integraal afgestaan aan de leveranciers die deze dienst mogelijk maken en bedragen +/- 2% op de ticketaankoop. Bij een terugbetaling ontvangt de klant een overzicht van de verwerkingskosten op zijn of haar bestelling.

Wat gebeurt er met verloren voorwerpen?

Alle spullen die we op onze evenementen vinden, worden verzameld aan het onthaal van het evenement. Wanneer iets niet werd opgehaald tijdens het evenement of pas terug gevonden wordt bij de afbouw, nemen we de spullen mee in bewaring. Indien we de eigenaar kunnen identificeren, sturen we de persoon een rechtstreeks bericht via Facebook. Daarnaast posten we van alle overige gevonden voorwerpen ook foto’s op Facebook en doen we al het mogelijke om ervoor te zorgen dat alles terug bij de juiste eigenaar terugkomt. Gevonden voorwerpen worden minstens een jaar bijgehouden.

Geen antwoord gevonden?

Heb je niet echt een antwoord gevonden op je vraag? Stuur ons een mailtje en we antwoorden zo snel mogelijk!