Bezoekers

Veelgestelde vragen

Heel wat vragen die we ontvangen bij Music Connects liggen telkens in dezelfde lijn. Hieronder vind je per thema een antwoord terug op enkele van die meest gestelde vragen. Op deze manier heb je snel een antwoord, mocht je ook een gelijkaardige vraag willen stellen. We proberen telkens beknopt maar toch duidelijk te antwoorden.

Algemeen

Wat gebeurt er met verloren voorwerpen?

Alle spullen die we op onze events vinden, worden verzameld aan het onthaal van het event. Wanneer iets niet werd opgehaald tijdens het event of pas terug gevonden wordt bij de afbouw, nemen we de spullen mee in bewaring. Indien we de eigenaar kunnen identificeren, sturen we de persoon een rechtstreeks bericht via bijvoorbeeld Facebook. Daarnaast posten we van alle overige gevonden voorwerpen ook foto’s op Facebook en doen we al het mogelijke om ervoor te zorgen dat alles terug bij de juiste eigenaar terecht komt. Gevonden voorwerpen worden minstens een jaar bijgehouden. Als ze binnen deze periode niet werden opgehaald door de eigenaar, worden ze eigendom van Music Connects.

Tickets

Kan ik de aankoop van mijn ticket annuleren?

Elke ticketaankoop kan op eigen initiatief tot twee weken na aankoop geannuleerd en terugbetaald worden. Na vijftien dagen is een volledige terugbetaling, mits aftrek van de verwerkingskosten, niet mogelijk. Wel kan je na twee weken jouw ticket annuleren en laten omzetten in een waardebon die je vervolgens in de webshop van Music Connects opnieuw kan gebruiken.

Meer info: Algemene Voorwaarden / Annulering

Wordt mijn ticketaankoop terugbetaald bij annulering van een event?

Het terugbetalen van jouw ticketaankoop bij annulering hangt af van twee voorwaarden die bepalen of wij als eventorganisator onze afspraak nakomen tegenover jij als eventbezoeker, zijnde het kunnen bijwonen van een event. Enerzijds hangt het ervan af of een onderdeel van het event, al dan niet het volledige event wordt geannuleerd. Anderzijds hangt het ervan af of het event al dan niet wordt uitgesteld naar een andere datum.

Wanneer besloten wordt dat een onderdeel van een event niet kan doorgaan, worden tickets die aangekocht werden voor dat specifieke onderdeel terugbetaald. Dit kan zowel een activiteit, workshop of optreden, als een dag(deel) van een event zijn. Een onderdeel van een event, kan niet worden uitgesteld naar een andere datum. De annulering van het ene onderdeel, geeft geen recht op terugbetaling van tickets voor een ander onderdeel. Bijvoorbeeld bij een meerdaags event geeft de annulering van de ene dag, geen recht op terugbetaling van een andere dag.

Wanneer het event volledig wordt geannuleerd, wordt rekening gehouden met de tweede voorwaarde. Indien het event wordt uitgesteld naar een andere datum binnen het jaar, worden tickets niet terugbetaald. De bezoeker is vanzelfsprekend wel vrij om een andere koper voor zijn of haar ticket te zoeken. Wanneer het event volledig wordt geannuleerd én het wordt niet uitgesteld naar een andere datum, worden ticketaankopen wel terugbetaald.

Meer info: Algemene Voorwaarden / Levering

Wordt het volledige bedrag van een ticketaankoop terugbetaald?

Nee, bij terugbetaling van een ticketaankoop worden de gemaakte verwerkingskosten afgehouden. Dit omdat je als klant gebruik hebt gemaakt van de online bestel- en betaaldiensten die Music Connects aanbiedt, ongeacht of een ticket later al dan niet wordt terugbetaald. Deze verwerkingskosten worden door ons integraal afgestaan aan de leveranciers die deze dienst mogelijk maken en bedragen ongeveer 2,6% op de ticketaankoop. Bij een terugbetaling ontvangt de klant een overzicht van de verwerkingskosten op zijn of haar bestelling.

Meer info: Algemene Voorwaarden / Betalingsmodaliteiten

BIOSKOOP

Moet ik betalen voor de film tijdens BIOSKOOP?

Nee, toegang tot BIOSKOOP is volledig gratis! Je betaalt geen toegang voor de films, optredens, workshops of andere activiteiten. Indien je extra comfort of catering wil tijdens de film, kan je wel een Full 80s Experience Package aankopen. De verschillende formules kan je terugvinden in onze webshop.

Mag ik zelf een kampeerstoel en deken meebrengen?

Tuurlijk! Zolang je geen andere bezoekers stoort mag je zeker je eigen kampeerstoel en deken meebrengen. We letten er vooral op dat je niet abnormaal veel ruimte inneemt (bv. geen ligbedden) en zeker het zicht van de andere aanwezigen niet belemmert (bv. geen tenten). Bespaar je liever jezelf de moeite, dan kan je altijd een Full 80s Experience Package reserveren. Ter plaatse kan je ook nog fleeces en strandstoelen huren voor zoverre ze niet gereserveerd werden via Full 80’s Experience Packages.

Wat in het geval van regen bij BIOSKOOP?

We voorzien ons in de mate van het mogelijke om te kunnen reageren op regenbuien. Er is een tent op het terrein die uitkijkt op de projectie, technische installaties worden sowieso voldoende afgedekt en indien het overdag of ’s nachts regent, beschikken we over zeilen om over het gras te leggen en op die manier droog te houden.

Indien het tijdens de film regent, bepalen wij als eventorganisator of de voorstelling kan doorgaan. Vanzelfsprekend zullen wij wel alles in staat stellen om een event te kunnen laten doorgaan zoals gepland aangezien wij hiervoor aanzienlijke kosten maken. De keuze voor het al dan niet laten doorgaan is dus zeker afhankelijk van onze persoonlijke en professionele mening. Wat voor jou een reden tot annuleren is, is het voor ons misschien weer niet.

Tot wanneer kan ik een Full 80s Experience Package aankopen?

We houden bewust onze ticketverkoop open tot 12u op de dag zelf aangezien mensen nu eenmaal graag het weer in de gaten houden voor een event als BIOSKOOP. Je kan dus wachten met je aankoop, maar let dan wel op dat de Full 80s Experience Packages niet uitverkocht zijn. Om onze bezoekers hierover te informeren, kan je het aantal nog beschikbare tickets terugvinden in onze webshop.

Geen antwoord gevonden?

Heb je niet echt een antwoord gevonden op je vraag? Stuur ons een mailtje en we antwoorden zo snel mogelijk!